تاپ صدا

دانلود آهنگ جدید ، آلبوم های ایرانی ، فیلم و سریال ایرانی با لینک مستقیم در تاپ صدا ، فول آلبوم ، موزیک جدید

خانه دانلود آهنگ دانلود آلبوم دانلود موزیک ویدیو دانلود فیلم دانلود سریال تماس با ما
مشاهده سریع

آهنگ های برتر ماه ›

آهنگ های برتر ماه بازگشت ‹

در یک نگاه

آخرین آهنگ های روز های اخیر ›

آخرین آهنگ های روز های اخیر بازگشت ‹

- تعداد آراء 3 نفر

هوروش بند

Horosh band

  • آهنگ 34
  • آلبوم 0
  • ویدیو 2

درباره خواننده

این گروه و اعضای آن دارای طرفداران خاص خود هستند و اغلب به دنبال بیوگرافی کامل هوروش بند هستند. در این راستا بیوگرافی مهدی دارابی هوروش بند و همینطور بیوگرافی مسعود جهانی تنظیم کننده زیاد دنبال می شود.


تقریبا می توان گفت که هر کسی که در ایران زندگی می کند، با نام هوروش بند آشنایی دارد و شاید هم جزو مخاطبان و طرفداران آنها باشند. هوروش بَند یک گروه موسیقی ایرانی است که با سبک پاپ فعالیت دارد و در بین قشر جوان، برای خود هواداران زیادی را دست و پا کرده است.

این گروه موسیقی پاپ از دو عضو به نام‌های مهدی دارابی و مسعود جهانی تشکیل شده است. در مورد فعالیت این گروه باید بدانید که هوروش بند از بهمن ماه سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به طور رسمی در عرصه موسیقی شروع کرده است.

اعضای گروه هوروش بند

مسعود جهانی یکی از اعضای این گروه است که در سمت تنظیم‌کننده موسیقی پاپ در گروه هوروش بند فعالیت دارد و مهدی دارابی خواننده جوان این گروه است. در حقیقت اعضای اصلی هوروش  بند متشکل از این دو نفر است.

اولین قطعه موسقی گروه هوروش بند با نام «یاد تو می‌افتم» منتشر شد و بعد از آن هم با انتشار تک آهنگ‌های مختلف موفق شدند در میان مخاطبان موسیقی جایگاه خوبی را کسب کنند.


نخستین کنسرت هوروش بند

اولین کنسرت این گروه جوان و محبوب ۲ شهریور ماه ۱۳۹۶ در جزیره کیش برپا شد و بعد از آن با اجرای ۸ سانس کنسرت در تهران خود را به عنوان یک گروه موفق به هواداران خود معرفی کردند.


آهنگ های معروف هوروش بند

از جمله قطعات و آهنگ های محبوب گروه هوروش بند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آهنگ «آخر منو به باد داد»
  • آهنگ «به کی پز می دی»
  • آهنگ «ماه دلم»
  • آهنگ «خنک شد دلت»
  • آهنگ «فاصله نه»
  • آهنگ «ماه پیشونی»

تمام قطعات و آهنگ های گروه هوروش  بند بوسیله مسیح و آرش عدل پرور (AP)، حمید فریزند و مهدی دارابی تهیه و تنظیم می شوند.

باید این را هم افزود که هوروش  بند از معدود گروه‌ها در زمینه موسیقی است که با گذشت فقط یک سال به شهرت رسیدند و البته ناگفته نماند که بیشتر کنسرت‌های این گروه با استقبال خوب مخاطبان و مردم مواجه شده ‌است.


تاسیس گروه هوروش بند و رسیدن به معروفیت

گروه موسیقی هوروش بند در سال ۱۳۹۵ با تلاش تنظیم‌کننده نامی و خوش‌ذوق کشورمان بنیانگذاری شد. مدیریت کارهای اجرایی گروه هوروش بند به عهده حمید فریزد بوده است. این گروه یک خواننده دارد و آن کسی نیست جز مهدی دارابی.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که این گروه از چه زمانی به شهرت رسید؟ در این مورد باید بدانید که گروه هوروش بند با ترانه‌ «به یاد تو می‌افتم» به شهرت دست یافت و طرفداران زیادی را به دور خود جمع کرد. مضمون این آهنگ مشهور هوروش بند عاشقانه است و سراینده‌ این آهنگ زیبا هم آرش ای پی است.

گروه هوروش بند تا الان ۷ قطعه‌ را به شکل رسمی منتشر کرده‌ است و موفق شده است تا برای این آهنگ‌ها مجوز اداره‌ی فرهنگ و ارشاد را بگیرد؛ جالب است که تمام اشعار و ملودی‌های گروه هوروش بند را هم آرش عدل پرور و مسیح بر عهده دار بوده اند.

ادامه مطلب...