تاپ صدا

دانلود آهنگ جدید ، آلبوم های ایرانی ، فیلم و سریال ایرانی با لینک مستقیم در تاپ صدا ، فول آلبوم ، موزیک جدید

خانه دانلود آهنگ دانلود آلبوم دانلود موزیک ویدیو دانلود فیلم دانلود سریال تماس با ما
مشاهده سریع

آهنگ های برتر ماه ›

آهنگ های برتر ماه بازگشت ‹

در یک نگاه

آخرین آهنگ های روز های اخیر ›

آخرین آهنگ های روز های اخیر بازگشت ‹

تمامی محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دانلود سریال هم گناه

- تعداد آراء 204 نفر
بازدید : 215
تاریخ : 4ام اسفند, 1398

دانلود سریال ایرانی جدید با عنوان هم گناه مخصوص پخش خانگی

خلاصه داستان سریال هم گناه :

طبق چیزی که برای خلاصه داستان این سریال نوشته شده , خوانواده پولداری به نام صبوری که کار صادرات و واردات مشغول هستند با آرامش و خیلی شیک در خانه ای بزرگ و قدیمی زندگی میکنن که یک جوان با ورودش به این خانه کلی داستان و ماجرا به وجود میاره که باید در قسمت های این سریال این ماجراها رو با هم ببینیم در ضمن اعضای این خانواده شامل یک دختر و سه پسر می‌باشد؛ همه اعضای خانواده به جز فریبرز ۵۸ ساله که پسر دوم خانواده و افسر اداره آگاهی است، شغل خانوادگی خود را دنبال می‌کنند. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود

سریال ایرانی جدید هم گناه با کیفیت اورجینال و دانلود نیم بها از رسانه تاپ صدا

نام اثر: سریال هم گناه

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

موضوع: اجتماعی

کارگردان : مصطفی کیایی هم گناه

با هنرنمایی: پرویز پرستویی ، هدیه تهرانی ، محسن کیایی ، پدرام شریفی

مدت زمان: هر قسمت میانگین 50 دقیقه

سال تولید: 1398

تاریخ انتشار: 1398

 

درباره هم گناه بیشتر بدانیم :

این سریال اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که پیش از این فیلم‌هایی چون بارکد، عصر یخبندان، چهارراه استانبول و مطرب را روی پرده سینماها داشته است. هم گناه از پربازیگرترین مجموعه‌های نمایش خانگی است. از انتخاب اسم این سریال که هم گناه یا معادل انگلیسی آن The Accomplice می‌توان حدس زد که داستان راجع به یک جنایت است که نگارش فیلمنامه آن را محسن کیایی و علی کوچکی برعهده داشته‌اند. پرویز پرستویی بازیگر سریال هم‌گناه بعد از ۱۰ سال بار دیگر در یک سریال در قاب شبکه نمایش خانگی به همراه دیگر بازیگران معروف سینما و تلویزیون به نقش آفرینی در این مجموعه پرداخته است.

 

یک نکته باحال و جدید :

بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی در سریال هم گناه حضور خواهد داشت و تجربه جالبی هم است که پسر یک بازیگر که به طور جالبی هم شدیدا شبیه پدرش است، نقش جوانی او را بازی کند و دیگر از گریم های عجیب و غریب قدیم اثری نمانده باشد.

 

 

آهنگ های اجرا شده برای سریال هم گناه :

از این پس هر آهنگی که برای این سریال خوانده شود در این قسمت قرار خواهد گرفت

دانلود آهنگ علیرضا قربانی به نام هم گناه ( تیتراژ پایانی )

 

نکته آخر :

ظاهرا سریال های پخش خانگی درامد خوبی دارن که تهیه کننده ها به ساخت این مدل از سریال ها علاقه نشان میدهند . بعد از تمام شدن سریال عاشقانه مانکن که واقعا طرفداران زیادی داشت حالا سریال جدید که به نظر میرسد تم جنایی دارد روانه خانه های دنبال کنندگان سریال های ایرانی میشود .


آنچه در قسمت اول سریال هم گناه اتفاق افتاد :

پرویز پرستویی که پلیسه …چندسال پیش ازدواج کرده یه پسر هم داشته ۲ ساله..یهو زنش بدون اینکه دلیلش رو بگه میزاره میره و اینم هرچقدر دنبالش میگرده پیداش نمیکنه…الان حدود ۳۰ سال از اون ماجرا گذشته…و الان میرن یه جای مخروبه یه باند معتاد و جعل کننده سند و … اینا رو دستگیر کنن که یه بچه ۱۵ ساله رو تقریبا که یه کیف پر از سند داشته دستگیر میکنه و بابای همین پسره از شانس برادر زن پرویز پرستوییه…حالا برادر زنه اومده میگه پسرمنو ازاد کن بجاش من بهت میگم زن و بچت کجان چی کار میکنن….اینم مونده چی کار کنه…حالا این وسط یه پسر موتوریه اومده این دایی رو نجات بده معلوم نیست پسر پرویز پرستویی هست یا نیست…. خلافکار شده یا نشده…اینجاش مشخص نیست که داییه راست میگه یا نه….

 

آنچه در قسمت دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

سروان صبوری بعد از دستگیری پسره برادر زنش ، از او خواسته بود که پیمان پسرش را به او نشان بدهد و برادر زنش نیز همین کارو کرد و او توانست پسرش را ببیند و از او اجوال مادرش لیلا رو جستجو کرد که بعد متوجه شد لیلا مرده است ، البته هنوز مشخص نیست پیمان به او راست گفته مادرش مرده یا نه …

آنچه در قسمت سوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در قسمت سوم معلوم میشود که لیلا زن سروان صبوری زنده است ، اما دلیل اینکه نمیخواهد فریبرز را ببند مشخص نیست ! سروان صبوری همچنان خواهان دیدار با پسرش پیمان است ، که باز هم پیمان نمیخواهد او را ببیند … حوادثی دیگری نیز در قسمت سوم اتفاق میفتد : خواستگاری برای خواهر زاده ی سروان صبوری و …

آنچه در قسمت چهارم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در قسمت چهارم سروان صبوری که پسرش را در خیابان ها دنبال میکند ، ناگهان پسرش تصادف بدی میکند و راهی بیمارستان میشود ، هنوز دقیق مشخص نیست که برای او چه اتفاقی افتاده ست ، میتواند دوباره روی پایش بایستد یا نه . برادر زاده ی سروان صبوری هم که به خواستگارش جواب رد داده است پدرش فرید میفهمد که او به خواستگارش گفته ترنس است به همین علت ازدواج نمیکند ، اما دخترش برای اینکه خلاف این را ثابت کند میگوید که عاشق فرد دیگری است که همین شروع داستان تازه ای برای او میباشد.

آنچه در قسمت پنجم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در قسمت پنجم میبنیید که پیمان در بیمارستان منتظر جواب آزمایشات است که مشخص میشود سالم بوده که در همین حین دایی اش به سراغ پدر پیمان می آید و از او میخواهد که پسرش را از زندان ازاد کند که پیمان نیز از پدرش میخواهد این کار را برای او انجام بدهد . کمی گذشته ی زندگی آنها در قسمت پنجم نمایش داده میشود که گویا در گذشته با ازواج سروان صبوری خانواده اش مخالف بوده و از او میخواستند زنش را طلاق بدهد .و…

آنچه در قسمت ششم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

پدر پیمان پسر منصور را به قید ضمانت به این دلیل که او را مخبر نماید ازاد کرده که بتواند پیش پیمان برگردد.برادر زاده ی سروان منصوری متوجه میشود که نامزدش ازدواج کرده قبلا و بچه هم دارد . خانواده ی فریبرز به دیدن پیمان در بیمارستان میروند . و … . فرهاد میخواهد هر طور شده هدیه را به عقد خود در بیاورد تا بتواند از ازدواج زوری اش توسط پدرش جلو گیری نماید.

آنچه در قسمت هفتم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

پیمان از بیمارستان مرخص میشود و فریبرز پسرش را به خانه اش دعوت میکند و مهمانی ای ترتیب میدهد که سارا صبوری به نامزدش میگوید که میدانم تو زن و بچه داری و از اینکه فرید هم از این موضوع با خبر است عصبانی میشود . فرید از ارمان میخواهد که فرهاد را تعقیب کندد چرا که فرهاد از او طلب 50 میلیون پول کرده بود و همین برای فرید شک بر انگیز بود که فرهاد هم با هدیه بیرون میرود و به او میگوید به خواستگاری اش میآید که این ازدواج سوری است.آرمان هم زیبا فخری را که نیسان دارد به برای کار به دفترشان پیش سارا میبرد و او را استخدام میکند.

آنچه در قسمت هشتم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

سارا به شدت از حامد عصبانی و دلخور است که برای فرار از این مشغله فکری با پیمان به بیرون میروند که قصد جدایی از حامد را دارد . فرهاد به خواستگاری هدیه میرود که خانه اش نیز ، از شوهر خواهرش میگیرد .

آنچه در قسمت نهم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در این قسمت فرید از سیما میخواهد که به خواستگارش فرهاد بگوید به خواستگاری اش بیاید ، وقتی شب خواستگاری برگزار میشود فرید بدون اینکه به آنها بگوید عاقد می آورد و آنها را به عقد هم در می آورد .

آنچه در قسمت دهم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در این قسمت قبل فرید و هدیه با هم به خرید عروسی میروند و ازدواج میکنند و به خانه ی شوهرخواهر فرید میروند .

آنچه در قسمت یازدهم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در این قسمت قبل فرید از فرهاد میخواهد که برایش نوه بیاورد به جاش به او 1 میلیاد پول میدهد.

آنچه در قسمت دوازدهم فصل اول سریال هم گناه اتفاق افتاد :

در قسمت دوازدهم برادر زاده ی فرهاد متوجه میشود که عمویش زن گرفته است چون او را تعقیب میکند و متوجه میشود که به جای لیدا هدیه در خانه ی پدرش اس مستفر شده است که قرار است عمویش به او توضیح بدهد .

پیمان نیکی را در خانه ی عمویش میبند که او را دنبال میکند ، گویا قبلا نیکی از او جدا شده است .

فرهاد اسباب سفر شمال را فراهم میکند .

آنچه در قسمت اول فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

آرمان و زیبا با هم ازدواج کرده اند با هم زندگی میکنند که متوجه میشوند سیما از دست شوهر و پدرش خودکشی کرده است ..او را به بیمارستان میبرند . تولد فرهاد است و به لیدا میگوید که باید از همدیگر جدا شویم.

 

آنچه در قسمت دوم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

فریبرز به دنبال گورکن است ، اما مشخص میشود که گورکن همان پیمان پسرش است …! و متوجه میشود که آرمان بافخری ازدواج کرده است.

آنچه در قسمت سوم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

پدر مادر نیکی با امین صحبت میکنند و به او میگویند که نیکی دختر اصلی آنها نیست در واقع پرستار آنها بوده است . که امین از این موضوع بسیار عصبی میشود و با نیکی جدل میکند.

بچه فریبرز و نسرین از طریق رحم اجازه ای در حال رشد و تکامل است و این باعث خوشحالی نسرین است.

فریبرز همچنان به دنبال گورکن است.

آنچه در قسمت چهارم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

فریبرز به دنبال گورکن از 3 سرباز سوال میکند که آیا کسی از زندان به آنها چیزی نگفته یا با کسی ارتباط نداشته اند که بتواند ببیند چه کسی به گورکن اطلاع داده است .

نیکی پیش فریده میرود و به فریده میگوید که پدر مادرش از دنیا رفته اند از طرف دیگر فریده متوجه میشود که آرمان هم با زیبا در ارتباط است و به پیش زیبا میرود و به او میگوید که دست از سر او بردارد .

زیبا مریض میشود و به پیش دکتر میرود ، سیما متوجه میشود که زیبا سرطان ریه دارد و این موضوع را به آرمان میگوید.

آنچه در قسمت پنجم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

موضوع سرطان زیبا ، به ارمان میگوید.

نیکی به فریبرز زنگ میزند که با نامزدش آشتی کند.

مشخص میشود که نیکی دختر فریبرز است.

آنچه در قسمت ششم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

نیکی به نامزدش میگوید که فرزند فریبرز است اما از او میخواهد به کسی نگوید.

پیمان به دنبال راهی برای این است که سارا را مجذوب خودش کند.

آنچه در قسمت هفتم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

لیدا به فرید جریان کامل فرهاد و نامزدی اش با هدیه را میگوید.

فرید هم به در خانه ی فرهاد میرود ، بعد از اینکه فرهاد میفهمد فرید متوجه شده است . عکسش با هدیه را به اینستاگرام میزارد.و تقریبا همه متوجه میشوند که او نامزد کرده است.

آنچه در قسمت هشتم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

فرهاد همراه با هدیه به خانه ی فریبرز میروند و هدیه تمام ماجرا را برای آنها تعریف میکند.

از طرفی فرید به فریبرز میگوید که فرهاد بخاطر عذاب وجدان با هدیه ازدواج کرده است.

پیمان متوجه میشود که یکی از افراد گاراژ را فریبرز اجیر کرده است که مچ دایی اش و خودش را بگیرد.

آنچه در قسمت نهم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

عموی هدیه ماجرای فرهاد را متوجه میشود و به خانه ی فرهاد رفته و او را کتک یمزند که فرهاد از خانه بیرون میزند و مقصر را لیدا میداند.

پدر آرمان متوجه میشود که زنش سرطان داره و چند وقته دیگه میمیره.

امین به پیمان میگوید که میداند پریا خواهرش است.که پیمان با خواهرش دعوا میکند.

آنچه در قسمت دهم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

پرویز به فریبرز میگوید که گورکن همان پیمان است

پیمان هم به فریبرز میگوید که گورکن پرویز است اما او بجای او رفته است.

آنچه در قسمت یازدهم فصل دوم سریال هم گناه اتفاق افتاد :

فریبرز متوجه میشود که نیکی دختر اوست . و میفهمد که پیمان یک بیماری داد و آن هم بعد از مرگش به دست آورده است که نیکی میگوید او در آسایشگاه بستری بوده است و سارا هم این موضوع را متوجه میشود .

 

دانلود قسمت اول هم گناه
480p
۳۹۸ MB
4000 تومان
خرید و دانلود
720p
۶۹۶ MB
4500 تومان
خرید و دانلود
1080p
۹۴۴ MB
5000 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۹۲ GB
6000 تومان
خرید و دانلود
4k
۳.۶۶ GB
7000 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت دوم هم گناه
480p
۳۹۸ MB
4000 تومان
خرید و دانلود
720p
۶۹۴ MB
4500 تومان
خرید و دانلود
1080p
۹۴۴ MB
5000 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۹۲ GB
6000 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت سوم هم گناه
480p
۳۷۸ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
720p
۶۶۴ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080p
۹۰۲ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۹ GB
5500 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت چهارم هم گناه
480p
۳۷۷ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
720p
۶۶۰ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080p
۸۹۸ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۸ GB
5500 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت پنجم گناه
480p
۱۹۷ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
720p
۷۰۷ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080p
۷۲۸ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۴ GB
5500 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت ششم گناه
480p
۴۴۹ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
720p
۶۹۲ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080p
۸۸۵ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۹ GB
5500 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت هفتم گناه
480p
310.91 MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
485.89 MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
893.23 MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
1.2 GB
6000 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت هشتم گناه
480p
314.82 MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
488.84 MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
876.64 MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
1.17 GB
6000 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت نهم گناه
480p
343.36 MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
527.47 MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
949.27 MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
1.27 GB
6000 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت دهم گناه
480p
342.28 MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
536.07 MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
969.03 MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
1.3 GB
6000 تومان
خرید و دانلود
دانلود قسمت یازدهم گناه
480p
367.28 MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
575.07 MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
1.01 GB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
1.4 GB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت اول فصل دوم
480p
۲۳۸ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۳۸۳ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۹۳۹ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۴ GB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت دوم فصل دوم
480p
213 مگابایت
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
350 مگابایت
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
938 مگابایت
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
1.3 گیگابایت
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت سوم فصل دوم
480p
۱۹۶ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۳۶۳ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۷۵۱ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۳ GB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت چهارم فصل دوم
480p
۲۲۵ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۳۶۵ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۸۰۹ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۳ GB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت پنجم فصل دوم
480p
۱۸۲ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۸۶ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۶۱۱ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۹۴۲ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت ششم فصل دوم
480p
۱۵۱ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۶۲ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۵۷۶ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۹۱۵ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت هفتم فصل دوم
480p
۱۶۱ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۵۱ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۵۳۲ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۸۲۵ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت هشتم فصل دوم
480p
۱۵۲ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۳۹ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۴۸۰ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۹۳۶ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت نهم فصل دوم
480p
۱۸۱ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۸۲ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۵۲۹ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۷۸۸ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت دهم فصل دوم
480p
۱۷۷ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۷۵ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۵۱۸ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۹۱۱ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت یادهم فصل دوم
480p
۱۶۵ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۲۵۴ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۴۸۰ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۸۶۴ MB
6000 تومان
خرید و دانلود
قسمت دوازدهم فصل دوم
480p
۲۱۹ MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
۳۵۳ MB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
۶۶۶ MB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
۱.۲ GB
6000 تومان
خرید و دانلود
تریلر اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *