تاپ صدا

دانلود آهنگ جدید ، آلبوم های ایرانی ، فیلم و سریال ایرانی با لینک مستقیم در تاپ صدا ، فول آلبوم ، موزیک جدید

خانه دانلود آهنگ دانلود آلبوم دانلود موزیک ویدیو دانلود فیلم دانلود سریال تماس با ما
مشاهده سریع

آهنگ های برتر ماه ›

آهنگ های برتر ماه بازگشت ‹

در یک نگاه

آخرین آهنگ های روز های اخیر ›

آخرین آهنگ های روز های اخیر بازگشت ‹

تمامی محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دانلود فیلم مطرب

- تعداد آراء 95 نفر
بازدید : 107
تاریخ : 26ام اسفند, 1398

دانلود فیلم ایرانی کمدی با عنوان مطرب از مصطفی کیایی

کیفیت عالی 

 

خلاصه داستان فیلم ایرانی مطرب :

فیلم مطرب درباره یک خواننده کاواره ای قبل از انقلاب به نام ابراهیم ( پرویز پرستویی ) هست که صدای دلنشینی دارد و با شروع انقلاب اسلامی خواننده های معروف شروع به محاجرت میکنند به اصطلاح خوانندگان لس انجلسی ولی ابراهیم چون معروف نبوده نمیتونه محاجرت کنه و تبدیل میشه به خواننده مراسم های عروسی و..

دانلود فیلم ایرانی مطرب به صورت کامل محصول 1389 کاری از مصطفی کیانی

عنوان اثر : مطرب

کارگردان: مصطفی کیایی

ژانر: کمدی، خانوادگی

سال تولید: 1397

تاریخ انتشار: 1398

مدت زمان: 107 دقیقه

نوع: سینمایی

مخاطب: خانواده

کیفیت: WEB-DL

تهیه کننده: مصطفی کیایی

منبع : تاپ صدا و ویکی پدیا

هنرمندان این فیلم شامل :

پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم، محسن کیایی و همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند که هنوز نامی از آن‌ها برده نشده است.

و هچنین عوامل تولید فیلم شامل :

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: مصطفی کیایی | تدوین: نیما جعفری جوزانی | فیلمبرداری: حسین جلیلی | طراحی صحنه و لباس: مهدی موسوی | چهره‌پرداز: عباس عباسی | صدابردار: امیر نوبخت | مدیر تولید: سجاد رحیمی | مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی | موسیقی: آرمان موسی‌پور

 

هر آنچه در مورد مطرب باید بدانید در یک پاراگراف :

فیلم کمدی مطرب (Motreb Movie) فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند. فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید. این فیلم پر فروش ترین فیلم سال ۱۳۹۸ است. فیلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند. فیلمنامه مطرب قبل از چهارراه استانبول نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است، ادامه داشته باشد.

برای این فیلم حدود 5.5 میلیارد تومان هزینه شد و با فروش ۳۶٬۲۵۱٬۲۹۸٬۰۰۰ تومان در گیشه تبدیل به پرفروش ترین فیلم سینمایی در سال 1398 شد. منتظر نسخه اصلی این فیلم از رسانه تاپ صدا باشید .

تاریخ انتشار فیلم مطرب چه زمانی خواهد بود: 

فیلم مطرب حواشی زیاد داشته تقریبا هر فیلم ایرانی پرفروشی حواشی زیاد داره . مطرب در پخش سینمایی با مشکلا زیادی روبه رو بود و چند هفته حتی فیلم مطرب از پرده سینماهای کل کشور پایین کشیده شد و ظاهرا با مقداری بازبینی و به اصطلاح سانسور دوباره بر روی پرده سینما رفته و در حال حاضر روی پرده هست

چیزی که مشخه سال 98 فیلم مطرب وارد پخش خانگی نخواهد شد و سال 99 باید منتظر مطرب در خانه ها بود

لطفا نظرات و نقد های خود را در مورد فیلم مطرب ارسال کنید ….

 

480p
668.7 MB
5100 تومان
خرید و دانلود
720p
1.01 GB
5200 تومان
خرید و دانلود
1080p
1.62 GB
5500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
3.84 GB
6000 تومان
خرید و دانلود
تریلر اول

4 نظر دیدگاه ها

  1. علیی گفت:

    جدیدا مد شده بعضی ها هزینه سفر خارجی شان را با فیلمبرداری از صحنه های سفر و نمایش به عنوان فیلم در سینما در بیاورند.واقعا متاسفم برای سینمایی که دست در جیب تماشگرش می کند.پس لطفا از کپی شدن فیلم های خود ننالید که همچین چغندری همچین دیگی می خواهد.




    5



    4

  2. melo گفت:

    بر خلاف خیلی ها که میگن فیلم خوبی نیست من میگم که فیلم خوبیه و قطعا از کمدی های سطح پایینی مثل تگزاس دو و حتی هزارپا خیلی بهتره و قطعا ناراضی از سینما بیرون نمیاید … اگر اما قصد فلسفه و آرت دیدن دارین فیلمای خوب دیگه ای مثل مسخره باز یا سرخپوست هم روی پرده سینما هستن …




    10



    1

  3. ma filmi گفت:

    اگرچه موضوع خوبی انتخاب شده بود و با پرداخت مناسب میتوانست فیلمنامه خوبی باشد، اما فیلمنامه ضعیف و فیلم به شدت خسته کننده بود و بازی بازیگرها هم خوب یا بد چیزی بود که حسب سابقه ازشان انتظار میرفت و لذا کارگردانی مناسبی هم نداشت.




    3



    3

  4. منتقد گفت:

    مطرب فیلمی ست که شاید بتوان آن را تلفیقی از فیلمفارسی ، فیلم هندی و سریال های ترکیه ای به شمار آورد که صرفاً به واسطه ی ویترین ستارگانش و البته بخش های موزیکالش با استقبال گسترده ای رو به رو شده است.




    6



    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *