تاپ صدا

دانلود آهنگ جدید ، آلبوم های ایرانی ، فیلم و سریال ایرانی با لینک مستقیم در تاپ صدا ، فول آلبوم ، موزیک جدید

خانه دانلود آهنگ دانلود آلبوم دانلود موزیک ویدیو دانلود فیلم دانلود سریال تماس با ما
مشاهده سریع

آهنگ های برتر ماه ›

آهنگ های برتر ماه بازگشت ‹

در یک نگاه

آخرین آهنگ های روز های اخیر ›

آخرین آهنگ های روز های اخیر بازگشت ‹

تمامی محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است

شهر موزیک – دهکده موسیقی ایرانیان

- تعداد آراء 5 نفر
بازدید : 107
تاریخ : 20ام تیر, 1399

بدون شک دنیای موسیقی یکی از هیجان انگیز ترین بخش های ممکن در هر کشور اللخصوص ایران می باشد. در این پست قصد داریم که برترین خواننده های پاپ که در دهه 90 خوش درخشیده اند را برای شما معرفی کنیم که پیشنهاد میشود با شهر موزیک همراه باشید…

ماکان بند یکی از این گروه ها میباشد که توانسته موفقیت خوبی را بدست آورد و در میان ایرانیان عزیز خوش بدرخشد. از سوی دیگر ساخت موزیک های زیبا و دوست داشتنی سبب محبوبیت بیش از حد این خوانندگان شده است که میتوان این گروه را یکی از فعال و قوی ترین گروه های فعلی ایران دانست.
دومین مورد که از نظر سنجی کلی ما بدست آمده است مهراد جم میباشد که محبوبیت این خواننده بعد از انتشار موسیقی “تو رو دیده رد داده قلبم” اوج گرفت و توانست محبوبیت بیشتری را بدست بیاورد. مهراد جم اکنون یکی از فعال ترین خوانندگان ایرانی میباشد که بدون شک در عرصه موسیقی پاپ قدرت بالایی دارد.
آرون افشار که صدایی دلنشین و جذاب را در اختیار دارد سومین شخص این لیست میباشد که به طور کلی موزیک های جذاب و با کیفیت را نسبت به سن کم خود انتشار داده است. در همین راستا توانسته کاربران بسیاری را در دنیای مجازی و واقعیت به خود اختصاص دهد.
برترین خوانندگان فعال در دهه 90 :
ماکان بند
مهراد جم
آرون افشار
گرشا رضایی
رضا بهرام
محسن ابراهیم زاده
راغب
دانیال هندیانی
شایان اشراقی

 

شهر موزیک – دهکده موسیقی ایرانیان
وبسایت شهرموزیک یکی از برترین سایت های موجود در زمینه دانلود آهنگ جدید میباشد که روزانه موسیقی های جدید + بخش های ویژه ای را برای کاربران خود انتشار میدهد. اگر شما نیز به دنبال سایت قوی و شناخته شده ای در این زمینه هستید پیشنهاد میشود که این مورد را از دست ندهید. آهنگ های جدید به صورت ساعتی در سایت قرار میگیرند که شما با عضویت در کانال تلگرام آن نیز میتوانید جدید ترین آهنگ های ایرانی را با لینک مستقیم از آن دریافت کنید.
بخش دیگری که این سایت در آن توانسته خود را به کاربران اثبات کند بخش دانلود فول آلبوم میباشد که رقابت بسیار سختی را با سایر سایت های مشابه دارد. دانلود فول آلبوم در یک پارت با لینک مستقیم و بروز رسانی آنها به محض انتشار آهنگ جدید از اصلی ترین وظایف این سایت میباشد که روزانه افراد بسیاری برای دانلود به این وبسایت مراجعه میکنند.
وب سایت shahrmusic با تکیه بر منابع معتبر مربوط به موسیقی مکانی عالی برای دریافت موزیک های جدید ایرانی میباشد که از این بابت میتوانید به جدید ترین آهنگ های روز دسترسی داشته باشید. همچنین انتشار برترین آهنگ های مربوط به هر ماه میتواند برای کاربرانی که مشغله کاری دارند مفید باشد و در طول یک ماه آهنگ های برتر را به صورت یکجا دریافت کنند.

برچسب ها:

2 نظر دیدگاه ها

  1. محسن گفت:

    دمتون گرم کار خوبی انجام دادید خدایی. معری سایت های مشابه و مفید. البته توی پخش آهنگ به های تاپ صدا نمیرسه اما شهر موزیک برای فول البوم ها خدایی خوبه.
    دمتون گرم




    2



    0

  2. سجاااااد گفت:

    خوشمان آمد ولی تاپ صدا هم خدایی تو عرصه موزیک جدید خوبه و شهر موزیک که قرار دادید توی آهنگ های نسبتا قدیمی و پرطرفدار بهتر که پیشنهاد میکنم این دو تا سایت رو حتما تو سایت های برتر موزیک خودتون داشته باشید.
    با تشکر از مدیر عزیز




    0



    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *